Eerste paar dagen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martin Lit - WaarBenJij.nu Eerste paar dagen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martin Lit - WaarBenJij.nu

Eerste paar dagen

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg Martin

16 April 2015 | Australië, Sydney

Nadat ik maandag bij Schiphol ingecheckt was en afscheid genomen had van iedereen begon het avontuur. Eerst maar kijken met wie ik de eerste dagen ga doorbrengen. In totaal met zijn 10en en een gezellige diverse groep. De eerste grote uitdaging was toch wel de reis. Eerst een vlucht van bijna 13 uur naar Bangkok, vervolgt door 4 uur naar Taipei. Hier hadden we vervolgens nog een tussenstop van 10 uur waarbij ik de stad maar ben ingegaan om de tijd te doden en al in het ritme te komen van de tijdzone hier.

Gelukkig heb ik in de vlucht van Taipei naar Sydney grotendeels geslapen. Na in totaal 36 uur waren we eindelijk aangekomen op Sydney en werden we opgehaald door iemand van Australian backpackers. Eerst even kort naar het opera gebouw om een groepsfoto te maken en daarna door naar het hostel.

Eerste indruk van Sydney is erg goed. De mensen zijn heel chill, weer is uitstekend en het is een erg mooie stad met veel groen. Na aankomst meteen op het strand gelegen met een corona (blijft toch vakantie hè), gevolgd door lekkere kangaroo op de bbq.

Het besef dat ik 16000 km verderop zit is er nog niet echt, maar dat komt nog wel.  Voor mijn gevoel zit ik chill ergens aan een mooi dorpje aan de kust in Spanje.

Ik houd jullie op de hoogte.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Martin

Actief sinds 08 April 2015
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 7500

Voorgaande reizen:

15 Mei 2016 - 15 September 2016

Zuid-oost Azië

13 April 2015 - 10 April 2015

Backpacken in Australië

Landen bezocht: